Passa al contingut principal

Dimecres 18 de Maig de 2011. Acampades, Abstenció, Sàhara i Educació


Començarem com cada dia a les 6 del matí amb els informatius i espais d'anàlisis de Más Voces i Democracy Now. A les 9 Manolo Gallego i Abel Ortiz ens donaran la seua visió del dia. I des de les 10 començarem l'espai d'entrevistes de LLIURE DIRECTE en el que anirem contactant amb les acampades que estan produint-se estos dies a València, Barcelona, Madrid, Bilbao ..., continuarem parlant d'abstenció, del Sàhara i d'educació i estrenarem La Veranda de Rafa Rius.

A les 10:15 Manolo Gallego i Rafael Cid continuaran amb la tercera part de la serie en la que ens parlen de l'opció d'abstenció activa a les properes eleccions autonòmiques i municipals.

Quant siguen les 11:15 Juan Vicente Luz de Al-amal ens visitarà per a parla-nos de la venta d'armament al Sàhara.

Des de les 12:15 parlarem de com està l'educació a València

Recorda que pots participar utilitzant els telèfons 96 391 5721 o 96 391 2016, el correu electrònic directe@radioklara.org, el Club d'oients de Ràdio Klara al Facebook, el Twitter de Ràdio Klara o el blog lliuredirecte.info. Escolta'ns a Ràdio Klara 104.4 FM de València i voltants o a www.radioklara.org/emision.m3u

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Es lo que hay 18/09/25

Cada día llega a LLIURE DIRECTE – RÀDIO KLARA el espacio ES LO QUE HAY. Hoy con Manolo Gallego y Emili Cortavitarte…   

Repàs a les xarxes socials 18/09/25

  En l'espai d'entrevistes de LLIURE DIRECTE - RÀDIO KLARA fem un repàs a les xarxes socials i escoltem els vostres punts de vista.   

El Vietnam de Gaza. El Vaivén de Rafael Cid 18/09/25

  Cada semana llega a RÀDIO KLARA 104.4FM València el espacio EL VAIVÉN para el análisis y la reflexión sobre la actualidad con Rafael Cid.   
suscri"